luni, 8 februarie 2010

Prima flotare...

...logica, desigur.

Sunt la blogul cu numarul trei (cifra magica in basme ), deci nu e o premiera. Nici pe departe.

Anton Holban (un scriitor ) si-a facut o autocaracterizare, intr-una din cartile sale. De ce v-ar interesa asta? Pentru ca eu consider ca acea autocaracterizare e si caracterizarea mea. Sa fiu sincer, ma sperie cat de mult se pare ca seman cu domnul Anton Holban. Cred ca si dansul se sperie de acest lucru (de fapt, sunt sigur ca s-ar rasuci in mormant daca ar citi articolul asta. Dar am auzit ca nu e wireless nici in rai nici in iad, asa ca riscul e minim).

In fine, important e ca asta e incercarea mea patetica de prim articol. Acum va las in compania domnului Holban, pentru a va face o oarecare parere despre mine :

" Sunt un om complicat sau, ca sa spun mai putin favorabil despre mine, incurcat. Nimic nu se rezolva simplu. Pentru o chestiune neinsemnata am nesfarsite ezitari. Nu ma pricep sa merg pe drumul drept. Ocolesc. Gasesc mai multe mijloace posibile, si nu ma pricep sa aleg. Sunt politicos mai mult decat trebuie, multumesc daca se ocupa cineva de mine , atat de mult ca incomodez. Ma ascult cand vorbesc si nu sunt incantat de vorba pe care o spun. Imi acopar timiditatea cu unele istetimi nepotrivite. Nu stiu cum sa ma port cu vecinul, sunt prea umilit sau prea pretentios. Monologhez pe ascuns si cineva mai pretentios poate sa ma invinuiasca de lipsa de sinceritate. Multe artificii pentru cel mai mic gest. Nu ma pricep sa limpezesc "da" sau "nu". Fac o paranteza, caci un nou gand s-a intercalat, totdeauna continand in el un chin;povestind ceea ce s-a intamplat odinioara, eu fac constatari de ceea ce se intampla chiar in momentul povestirii. Sunt gelos, ridicol de pretentios. "

(Anton Holban, "Jocurile Daniei")


P.S. : Link la blogul vechi : aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu